სასწავლო პროექტი


                           



  2023-24 წელს განხორციელებული სასწავლო ,სოციალური საგანმანათლებლო და შეცნებითი აქტივობებით განხორციელებული პროექტი: მეგობრობის ხიდი

 

Tornike mamiseisvili, ნესტან კორძაია Ketevan Diasamidze ნიკოლოზ ბოლქვაძე ჩვენც აქ ვართ, 🤝🌉

. ბათუმის 10- საჯარო სკოლა,ვუერთდებით პროექტს მეგობრობის ხიდი.პროექტი დაიწყო 2023წელს და გაგრძელდება მტელი წლის განმავლობაში სხვადასხვა აქტივობებით.გიზიარებტ ჩვენს მიერ განხორციელებულ აქტივობებს.

 

 

https://www.facebook.com/100082974223397/videos/1501098324060905/

 

ბოლო დღეების განმავლობაში ბათუმის 10- საჯარო სკოლაში სასიამოვნო ქაოსი სუფევდა. პედაგოგები და მოსწავლეები სხვადასხვა ტიპის სიურპრიზებს უმზადებდნენ სკოლაში მომუშავე პერსონალს. მათი ჯერ სტანდარტული, შემდეგ გაოცებული და ბოლოს გახარებული სახეები სიტყვების გარეშე გადმოსცემდა მათ გრძნობებს და ემოციებს.

პროექტი საკმაოდ მასიური აღმოჩნდა, მონაწილეობა არაერთმა კლასმა მიიღო. დიდი შრომის და მონდომების შედეგად მოვახერხეთ და ერთი დღე გავუბედნიერეთ იმ ადამიანებს, რომლებიც მუდამ ჩვენზე ზრუნავენ.

ამისთვის განსაკუთრებული მადლობა პედაგოგებს, რომლებმაც ორგანიზება გაუწიეს ამ კეთილ საქმეს:

Ketevan Diasamidze ნესტან კორძაიანიკოლოზ ბოლქვაძე

აქვე უნდა ავღნიშნოთ, რომ ჩვენი ორგანიზებულობა ვერაფერ შედეგს გამოიღებდა, რომ არა მოსწავლეების ასეთი აქტიურობა და ჩართულობა. Elene MavropuloElene ImnadzeElene KveselavaQristina SalaeviMilena Gorgadzeანრი ხოზრევანიძე

მადლობა ყველას! ❤️

სიკეთე გადამდებია! ❤️

https://www.facebook.com/100082974223397/videos/1446288626592847/

 

. ბათუმის მე-10- საჯარო სკოლა გილოცავთ დამდეგ შობა-ახალ წელს და წარმოგიდგენთ ჩვენს მიერ შესრულებულ აქტივობებს:

სეკრეტ სანტა🎁 ✅

საახალწლო ცეკვა 💃👯🕺✅

ახალი წელი აჭარაში 🎊🕛✅

საახალწლო კერძების იმიტაცია 🧑‍🍳👩‍🍳✅

ბათუმის მეათე საჯარო სკოლა Elene Kveselava Milena Gorgadze Qristina Salaevi Ketevan Diasamidze ნესტან კორძაია ნიკოლოზ ბოლქვაძე მელაძე თათია

 

https://www.facebook.com/groups/147854461717080/permalink/173881269114399/

 

 

 

 

ბოლო დღეების განმავლობაში ბათუმის 10- საჯარო სკოლაში სასიამოვნო ქაოსი სუფევდა. პედაგოგები და მოსწავლეები სხვადასხვა ტიპის სიურპრიზებს უმზადებდნენ სკოლაში მომუშავე პერსონალს. მათი ჯერ სტანდარტული, შემდეგ გაოცებული და ბოლოს გახარებული სახეები სიტყვების გარეშე გადმოსცემდა მათ გრძნობებს და ემოციებს.

პროექტი საკმაოდ მასიური აღმოჩნდა, მონაწილეობა არაერთმა კლასმა მიიღო. დიდი შრომის და მონდომების შედეგად მოვახერხეთ და ერთი დღე გავუბედნიერეთ იმ ადამიანებს, რომლებიც მუდამ ჩვენზე ზრუნავენ.

ამისთვის განსაკუთრებული მადლობა პედაგოგებს, რომლებმაც ორგანიზება გაუწიეს ამ კეთილ საქმეს:

Ketevan Diasamidze ნესტან კორძაიანიკოლოზ ბოლქვაძე

აქვე უნდა ავღნიშნოთ, რომ ჩვენი ორგანიზებულობა ვერაფერ შედეგს გამოიღებდა, რომ არა მოსწავლეების ასეთი აქტიურობა და ჩართულობა. Elene MavropuloElene ImnadzeElene KveselavaQristina SalaeviMilena Gorgadzeანრი ხოზრევანიძე

მადლობა ყველას! ❤️

სიკეთე გადამდებია! ❤️

 

 

https://www.facebook.com/100082974223397/videos/1446288626592847/

 

 

 

 

 

საკლასო ,სასკოლო და სკოლის გარეთ აქტივობები ხელს უწყობს მოსწავლის პიროვნულ განვითარებას,სანამ თქვენნაირი მასწავლებლები ეყოლება სკოლას დარწმუნებული ვარ საუკეთესო თაობებს ავღზრდით.მეთქვენ მეიმედებით ქვეყნის მომავლის მშენებლობის საქმეში ძვირფასო კოლეგებო Tornike Mamiseishvili ნიკოლოზ ბოლქვაძე ნესტან კორძაია და მოსწავლეებო💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 Elene Kveselava მილენა გორგაძე, რომა მამედოვი,ანრი ხოზრევანიძე,მარიამ გიორგაძე და სხვა მთელი ჯგუფი.მადლობა ბავშვებო კოლეგებო

✅აქტივობები გაგრძელდება სემესტრის დასრულებამდე,

დაელოდეთ ახალ აქტივობებს💖💖💖💖💖

მადლობა პროექტის ავტორს

Mari Kharitonashvili 💖💖

 

 

https://www.facebook.com/groups/147854461717080/permalink/223481434154382/სასწავლო პროექტი:

                   ,,ბავშვთა უფლებები და სოციალური სტატუსები"
                    განხორციელების ვადები 1.05-28.05.2019წ

    









                             სასწავლო პროექტი:
                   ,,ბავშვთა უფლებები და სოციალური სტატუსები"
                    განხორციელების ვადები 1.05-28.05.2019წ

 

 
                                       
                                      
  

         
   


© სასწავლო პროექტი-კლასის 7

პროექტის მიმოხილვა
,,ბავშვთა უფლებები და სოციალური სტატუსები“
პროექტის ხელმძ-ლი :ისტორიის მასწავლებელი-ქეთევან დიასამიძე
პროექტის შინაარსი
საქართველოში  ბოლო პერიოდში დაფიქსირებულმა ბავშთა სიღარიბემ (დაახლოებით სტატისტიკურად 50 000 ბავშვია საქართველოსი სიღარიბის ზღვარზე)  და გახშირებულმა დანაშაულობებმა ბავშვთა მიმართ ძალადობის შესახებ თვალნათლივ ცხადყო,  რომ ჩვენს ქვეყანაში ჯერ კიდევ ბავშვები დაუცველები არიან .ბავშვთა უფლებების დაცვას არც თუ ხანგრძლივი ისტორია არ აქვს.ჯერ კიდევ 1796 წელს ინგლისელმა თომას სფინსმა გამოაქვეყნა ბროშურა ,, ბავშთა უფლებები“ ,რომელშიც პირველმა აიმაღლა ხმა  ბავშვების დაუცველობის წინააღმდეგ.ბავშვთა უფლებების შესწავლის მიზნით მოსწავლეები იმუშავებენ კვლევით ჯგუფებში.მოიძიებენ ინფორმაციას და დაამუშავებენ თუ როგორ ასრულებს საქართველო კონვენციის  იმ ვალდებულებებს,  რომელიც უშუალოდ ეხება მათ ბედსა და მომავალს,რომელსაც საქართველო  1994 წელს შეუერთდა .ასევე გაანალიზებენ საზოგადოების დამოკიდებულებას ბავშვთა უფლებების შესახებ,ასევე მოიძიენენ  ინფორმაციას  არასრუწლოვნების მძიმე სამუშაოს შესრულების შესახებ.შეეცდებიან განსაზღვრონ როგორია საზოგადოების დამოკიდებულება და რეაგირება ბავშვთა ძალადობის,ბავშვთა სიღარიბის და მისი გამომწვევი  ფაქტორების შესახებ : განიხილავენ  სხვადასხვა პერიოდში როგორი იყო ბავშვთა მიმართ უფლებების დამოკიდებულება და რა შეიცვალა ბოლო პერიოდებში ამ მიმართულებით , და ბოლოს უკეთ შეიცნობენ თავიანთ უფლებებს.პარალელებს გაავლებენ ნასწავლ მასალასთან,გაიხსენებენ იანუს კორჩაკს ,ბავშვთა უფლებების დამცველს.ეწვევიან ბავშვთა უფლებების  დაცვის სფეროში მომუშავე  უმნიშვნელოვანეს საერთაშორისო ორგანიზაცია  გაეროს ბავშვთა ფონდის -იუნისეფის(UNICEF) ვებგვერდს,ასევე ეწვევიან   საქართველოში ბავშვთა  უფლებების დაცვის სფეროში მომუშავე მოქმედ ორგანიზაციების ვებგვერდს(www.everychild.ge) https://www.unicef.org/georgia/ka და მიღებული ინფორმაციისა და მასალების დამუშავების შემდეგ გააკეთებენ პრეზენტაციებს .
ასევე მიირებენ ინფორმაციას გაერთიანებული ერების ორგანიზაციის გენერალური ასამბლეის მიერ 1989 წელს მიღებულმა „ბავშვის უფლებათა კონვენციამ“ თუ როგორ  შეცვალა ბავშვების აღქმაც და მათდამი დამოკიდებულებაც.
საგანი
ისტორია
დონე/კლასი  
საბაზო  /7
აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევები
ანალიზი, სინთეზი, მოკვლევა

განხორციელების დროის ჩარჩო
3 -დან 4 კვირამდე  (1.05-28.05.2019წ)
პროექტის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები:
ისტ.VII.8.  მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა წესი,ნორმა,კანონი და ტრადიცია განასხვავოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი კუთვნილების მიხედვით
klasSi jgufuri muშaobisas erTmaneTs adarebs sxvadasxva epoqis calkeuli qveynebis kanonmdeblobas(mag:ბავსვტ აღზრდის წესები ძველ სპარტაში)
●შეუძლია განასხვასვოს სხვადასხვა ეპოქისა და  კულტურისათვის დამახასიათებელი ეტიკეტი და ქცევის წესები?
●ერთმანეთს ადარებს ბავშვთა უფლებებს,მოვალეობებსა და პასუხისმგებლობებს  თანამედროვე საქართველოსა და მის მიერვ შერჩეულ  რომელიმე ქვეყანაში
●საკუთარი დაკვირვებიდან გამომდინარე მსჯელობს,თუ რა საფრთხეს უქმნის საზოგადოებასა და პიროვნებას დაუსჯელობა კანონის დარღვევისათვის
●უფროსკლასელების გამოცდილების გათვალისწინებით თანაკლასელებთან ერთად  შეიმუშავებს საკუთარი კლასის  კონსტიტუციას. ადარებს მას რომელიმე ისტორიული ეპოქის სასწავლებლის

მოსწავლეთა ამოცანები/სწავლის შედეგები
მოსწავლეები შეძლებენ:
·         ქართული ენის  გამოყენებას პროექტის ყველა ასპექტში(ვინაიდან კლასში გყავს უცხო ქვეყნის მოქალაქეც)
·         იუნისეფის ბავშვთა უფლებების კონვენციაზე მიერთებული საქართველოს სახელმწიფოს მთავარი  ამოცანები და სხვა პოლიტიკური ინსტიტუციების გავლენის მოხდენა სახელმწიფოზე მის შესრულებაში .საკითხის დამოუკიდებლად გამოკვლევას, კითხვების დასმას და ამ კითხვებზე პასუხების მოძიებას(სახელმძღვანელოს დახმარებით)
·         კრიტიკული აზროვნების უნარების გამოყენებას მონაცემების ანალიზისა და კვლევის შედეგების მნიშვნელობის ბავშვთა უფლებების კონვენციის  კონტექსტში ინტერპრეტირებისთვის, რომელმაც დღეს  საზოგადოების ცნობიერების ამაღლებას უნდა შეუწყოს ხელი
  • თანამშრომლობითი მიდგომის გამოყენებას ინდივიდუალური კვლევით მოპოვებული ინფორმაციის სინთეზისათვის და ჰიპოთეზის ფორმულირებას ბავშვთა უფლებების დაცვის მექანიზმების მოვლენათა ჯაჭვის მიზეზებისა და შედეგების შესახებ
უძველესი საზოგადოების შედარებას თანამედროვე საზოგადოებასთან ბავშვთა უფლებისა და სოციალური სტატუსებასთან მიმართებაში ,თუ რა შეიცვალა თანამედროვე მიდგომებში ამ მიმართულებით
  • თანატოლებთან  გამოკითხის ჩატარებას და კვლევის შედეგების  ღირებულების შეფასებას და იმის გააზრებას, თუ როგორ აძლიერებს განათლების მაღალი ხარისხი  საკუთარი უფლებების გასამყარებლად და  ბავშვთა უფლებების კონვენციის  შემეცნება -გააზრებას
  • სხვადასხვა ბეჭდვითი და ელექტრონული წყაროდან მიღებული ინფორმაციის სისტემატიზებას, შეფასებას და  მის ორგანიზებას
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი  შეკითხვები
რა იწვევს საზოგადოებაში ბავშვთა უფლებეის დარღვევას?
თემატური შეკითხვები
·         რა ფაქტორები  განაპირობს ბავშვთა უფლებების დარღვევას?
·         რა ფაქტორი განაპირობებს ბავშვის უფლებების  დაცვას?
·         თქვენი აზრით, რამ განაპირობა ბავშვების დიდი ნაწილის ქუჩაში უსახლკაროდ დარჩენამ?
შინაარსობრივი შეკითხვები
·         რა არის საზოგადოების ინსტიტუციების ძირითადი ამოცანა?
·         ბავშვთა უფლებების დაცვის რა მექანიზმებს იცნობთ?

მოსწავლის შეფასების გეგმა
შეფასების შეჯამება
პროექტი იწყება მოსწავლის საჭიროებების განმსაზღვრელი შეფასებით, რომლის მიზანია მოსწავლის  ცოდნის განსაზღვრა და მათი ინტერესის გაღვივება. პროექტის განმავლობაში მოსწავლეთა აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევების ხელშეწყობის და მათ მიერ თემატიკის გაგების ხარისხის მონიტორინგისათვის გამოკითხვაც გამოიყენება. პროექტის დასაწყისში წარადგინეთ პროექტების რუბრიკა, რათა მოსწავლეებმა პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე მიიღონ ინფორმაცია მათ მიმართ პროექტის მოლოდინების შესახებ და შეძლონ მუშაობის განმავლობაში თავიანთი პროგრესის კონტროლი. რუბრიკა პროექტის კვლევის და პრეზენტაციის კომპონენტების შეფასების მთავარი მეთოდია. იგივე რუბრიკა გამოიყენება პროექტის ბოლოს საბოლოო პრეზენტაციის შეფასებისათვის.
მოსწავლეებს  ჯგუფური სამუშაოს რუბრიკაც გაუზიარეთ, რათა გაიგონ, თუ რა მოლოდინი არსებობს ჯგუფური მუშაობის პროცესში. პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ  ჯგუფური მუშაობის შესაფასებლად იგივე რუბრიკა უნდა გამოიყენონ თანამშრომლობითი მუშაობის უნარ-ჩვევების შესაფასებლად მასწავლებელი ერთობლივი დაკვირვების ფურცელს იყენებენ მაშინ, როცა მოსწავლეები კვლევას ატარებენ და პრეზენტაციას ქმნიან. კვლევის და პრეზენტაციის შექმნის პროცესში მასწავლებელი მოსწავლეებს ინდივიდუალურად და ჯგუფურად უნდა შეხვდეს, რათა მათ შეკითხვებს უპასუხოს, შეაფასოს მათი პროგრესი და დააკვალიანოს ისინი. წაახალისეთ მოსწავლეები გაუზიარონ უკუკავშირი თანაკლასელებს პრეზენტაციების მოსმენის შემდეგ.
პროექტის ბოლოს მოსწავლეებმა დასკვნითი ესე ან ნახატები უნდა წარმოადგინონ, სადაც თავიანთ მოსაზრებებს წარმოადგენენ
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ









·   1.ასოციაციური რუკა

2. გონებრივი იერიში
3.ინტერნეტში მოძიებული მასალების დამუსავება დახარისხება

შედეგობრივი კავშირები
ვიცი,მინდა ვიცოდე, გავიგე
ჯგუფური მუშაობა,
თანატოლების
გამოკითხვა
·   თანაკლასელთა უკუკავშირი
·   ჯგუფური მუშაობა
·   პრეზენტაცია

ნახატების შექმნა,
კედლის გაზეთის შექმნა-პრეზენტაცია

ესე: იანუშ კორჩაკი და ბავშვები


დისკუსია


     საბაზისო უნარ-ჩვევები
●ბიბლიოთეკაში მუშაობის და ინტერნეტ რესურსების მოძიების უნარები
●წერილობითი და ზეპირი ფორმით მასალების ინტერპრეტირების და მოსაზრებების გამოხატვის უნარი
      ●ვორდის პროგრამაში მუშაობის და პუბლიკაციის შექმნის საბაზისო ცოდნა
სასწავლო პროცედურები
საბაზისო ცოდნის  შემოწმება და გამყარება
 საბაზისო ცოდნის  შემოწმება და გამყარება
დაფაზე დაწერეთ ზოგადი შეკითხვა: რა იწვევს საზოგადოებაში ბავშვთა უფლებეის დარღვევას?
მოსწავლეებს სთხოვეთ გააანალიზონ ეს შეკითხვა.
ისაუბრეთ ბავშვთა უფლებების შესახებ, განიხილეთ შინაარსობრივი შეკითხვა რა არის საზოგადოების ძირითადი  ინსტიტუციების დანიშნულება?
დასვით მოსწავლეთა საჭიროების განმსაზღვრელი კითხვები და დაიწყეთ მსჯელობა იმ საკითხებზე, რაც მოსწავლეებმა იციან ბავშვთა უფლებების შესახებ. შემდეგ კი, დეტალურად გააცანით მათ ბავშვთა უფლებების კონვენცია, მოკლედ მოუყევით მის შესახებ. ეცადეთ მაქსიმალურად შეავსოთ მათი ცოდნა  ბავშთა
უფლებებისა და  სოციალური სტატუსების შესახებ. გამართეთ დისკუსია  მის შესახებ. გააცანით მოსწავლეებს სახელმწიფოს როლი ბავშვთა უფლებეის დაცვის მექანიზმების შესახებ  და აუხსენით, რატომ არის მისი დაცვა  მნიშვნელოვანი.

პროექტის გაცნობა
წარადგინეთ პროექტი „ბავშვთა უფლებები და სოციალური სტატუსების“ გამოყენებით. მოსწავლეებს აუხსენით, რომ ის ფაქტორები უნდა გამოიკვლიონ, რომლებმაც ბავშვთა უფლებებსა და მოვალეობებს ეხება.შეისწავლიან თუ რა ვალდებულებეი იკისრა  საქართველომ გაეროს ბავსვტა უფლებების დაცვის კონვენციაზე ხელმოწერით. რა სემტხვევაში ითვლება საქარტველოსი ბავსვი მოქალაქედ. ასევე მიეწოდებათ ინფორმაცია მშობლების ვალდებულებებზე ბავშვების მიმართ.
მოსწავლეებს აუხსენით, რომ თანაკლასელებს ჯგუფური დისკუსიის გზით გაუზარონ ინდივიდუალურად შეგროვილი ინფორმაცია და  გააერთიანონ. მოსწავლეები  მცირე ზომის ჯგუფებში იმუშავებენ .შემდეგ კი მირებულ ცოდნას შეიმეცნებენ
 მთელ კლასთან ერთად განიხილეთ პროექტის მოლოდინები.  მოსწავლეები პროექტზე მუშაობისას სახელმძღვანელოდ გამოიყენონ ბავსვთა უფლებების კონვენცია, და იანუს კორცაკის 10 მცნება მშობელთათვის(რომელიც მასწავლებელმა დაურიგა ).
კვლევის დაწყება
მოსწავლეებს აუხსენით, რომ პროექტზე მეტწილად ჯგუფურად უნდა იმუშაონ და შეფასებაც ერთობლივ ნამუშევარში უნდა მიიღონ. დაარიგეთ ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა. განიხილეთ ერთობლივ მუშაობასთან დაკავშირებული მოლოდინები და სთხოვეთ მოსწავლეებს იხელმძღვანელონ რუბრუკით ჯგუფური მუშაობის დროს.
მოსწავლეები ჯგუფებში გადაანაწილეთ და სთხოვეთ მათ აირჩიონ ინდივიდუალური კვლევის თემა. ჯგუფის ყოველი წევრი განსხვავებულ თემას იკვლევს. ინდივიდუალური კვლევის შედეგები ჯგუფურ  პრეზენტაციაში გაერთიანდება.
წარმართეთ დისკუსია . უჩვენეთ მოსწავლეებს როგორ უნდა შეიმუშაონ ჰიპოთეზა და როგორ უნდა შეიტანონ მასში ცვლილება დამატებითი ინფორმაციის მოპოვების შემდეგ. მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ თავიანთ თემებთან დაკავშირებულ ჰიპოთეზას.  შემდეგ, შეადგენენ გეგმას, რაც მათ ჰიპოთეზის დამტკიცების ან უარყოს შესაძლებლობას მისცემს. ბოლოს, მოსწავლეები თავიანთ ჰიპოთეზას შეამოწმებენ, შეაფასებენ და დასკვნებს გააკეთებენ.
მოსწავლეებს საკმარისი დრო მიეცით კვლევის ჩასატარებლად. შერჩეულ თემაზე კვლევის ჩატარებისას მიეცით მათ მითითებები  იმ ფაქტორების შესახებ, რომლებმაც სავარაუდოდ  გამოიწვია პრობლემა საზოგადოებაში.(მაგ: აფხაზეთიდან დევნილი ბავშვები პრობლემა) ასევე, მოსწავლეები შეისწავლიან საზოგადოებაში  რამდენად დაცულია ბავშვთა უფლებები,ასევე ბავშვების დაცვა შეურაცხყოფისაგან,ექსლუატაციისა  და  ძალადობისაგან,  გამოავლენენ ფაქტორებს, რომლებიც ხელს უწყობს  ან უშლის ბავშვის განვითარებას, გადარჩენას და არსებობის შენარჩუნებას. ინდივიდუალურად შეხვდით მოსწავლეებს მათი პროგრესის შეფასების მიზნით.
მოსწავლეებს სთხოვეთ ჯგუფური დისკუსიისას თანაკლასელებს თავიანთი კვლევის შედეგები გაუზიარონ, შემდეგ კი ინდივიდუალური კვლევის შედეგები გააერთიანონ და ჯგუფურად შეიმუშაონ ჰიპოთეზა. შეხვდით ჯგუფებს მათი პროგრესის შესაფასებლად და ერთობლივი მუშაობის დაკვირვების ფურცლის გამოყენებით ერთობლივი მუშაობის მონიტორინგისთვის.

ნამუშევრების წარმოდგენა
უხელმძღვანელეთ მოსწავლეებს პრეზენტაციების  შექმნის, ორგანიზებისა და მომზადების დროს.
თითოეულ ჯგუფს მიეცით დრო სლაიდშოუს სახით  კვლევის შედეგების წარმოსადგენად. პრეზენტაციების დასრულების შემდეგ მოსწავლეებს უკუკავშირის გაზიარების და სხვა ჯგუფებისთვის კითხვების დასმის შესაძლებლობა მიეცით. ასევე, გამოყავით დრო მოსწავლეების მიერ ინდივიდუალური და ჯგუფური თვითშეფასებისთვის.  შედეგები გაითვალისწინეთ თქვენ  მიერ განხორციელებული შეფასების დროს.

პროექტის დასკვნითი ნაწილი
მას შემდეგ, რაც ყველა ჯგუფი დაასრულებს გამოსვლას, გამართეთ დისკუსია იმ სოციალური სტატუსების ფაქტორების შესაჯამებლად,
რა იწვევს საზოგადოებაში ბავშვთა უფლებების დარღვევას?
·         რა ფაქტორები  განაპირობს ბავშვთა უფლებების დარღვევას?
·         რა ფაქტორი განაპირობებს ბავშვის უფლებების  დაცვას?
·         თქვენი აზრით, რამ განაპირობა ბავშვების დიდი ნაწილის ქუჩაში უსახლკაროდ დარჩენას?
მოსწავლეებს სთხოვეთ დაწერონ დასკვნითი ესე, რომელიც ბავშვის  გადარჩენას და წარმატებას განაპირობებს.
დიფერენცირებული სწავლება




არამშობლიურ ენაზე მოსაუბრე მოსწავლეები
·         მიეცით მითითებები წყაროების მოძიების შესახებ
·         მოსწავლეებთან გამართეთ დამატებითი შეხვედრები და დაეხმარეთ მათ მონაცემების ორგანიზებაში
·         კვლევისთვის გამოიყენეთ მშობლიურ ენაზე არსებული ინტერნეტ ენციკლოპედია (ვინაიდან კლასში გვყავს თურქულენოვანი ბავშვი)


მაღალი აკადემიური მოსწრების  მოსწავლეები
განავრცეთ კვლევითი კომპონენტები მოსწავლეთა ინტერესის გაღრმავების და მათი შესაძლებლობების დონის გაზრდის მიზნით.

პროექტისთვის საჭირო მასალები და რესურსები
ტექნოლოგიები ტექნიკური უზრუნველყოფა
 ფოტოკამერა
კომპიუტერი
ინტერნეტკავშირი
პროექტორი
სკანერი 
ვორდისა და პოვერ პოინტის პროგრამა 
  კედლის გაზეთისთვის საჭირო მასალა-პლიპჩარტი,მარკერები,წებოვანი.
ბეჭდვითი მასალები
·         საქართველოს სამოქალაქო კოდექსის ბავშვთა უფლებების შესახებ
·          
მასალები
ყოველმა ჯგუფმა უნდა განსაზღვროს მათთვის საჭირო მასალები.
ინტერნეტრესურსები




სხვა რესურსები
ფილმის რესურსები
სწავლება დოკუმენტური ფილმების მეშვეობით  ,,ბავშვთა უფლებები“(სასწავლო ფილმები დაფინანსებულია ევროკავშირისა და ჩეხეთის განვითარების სააგენტოს მიერ)www.caucadoc.com
 გამოყენებულია ინტელის სასწ პროექტის გეგმის ნიმუში
გამომცემლობა ,,დეა“-ს მიერ გამოშვებული კალენდრის პირველი გვერდი ,,იცოდე შენი უფლება“.



1.05 -28.05.2019
პროექტის  განხორციელების პროცესში   მოსწავლეებზე  დაკვირვების ცხრილი
                   დაკვირვების საგანი
                              კომენტარები
შედგა თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში

იყვნენ თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია

აგრძელებდნენ თუ არა მოსწავლეები მუშაობას გაკვეთილების შემდეგ

ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი

იყვნენ თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავ­ლეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი

იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორ­ციელების პროცესმა მათ აკადემიურ მოსწრებაზე


















No comments:

Post a Comment